Vänner, shopping och mat

Började dagen med att tokstäda hela huset, dels för att det var dammigt överallt och dels för att jag skulle få besök. Skönt att ha rent och fint här hemma, bara att ha det så fram till jul nu ;-)

Vid lunch tid kom Erika som hade en make up "utbildning" med mig, fick massor med bra tips och blev sugen att handla massor med saker.. tyvärr... ;-) Till 13 kom ett gäng med goda vänner för att få lite tips och råd om hudvård, snacka lite skit och fika.

Jag har använt body shops grejer och varit nöjd med både hudvård och smink men sen jag började med Mary kay är jag helt såld på det, bra grejer som räcker länge och som ger gott resultat. Idag köpte jag "silkes händer" och ett set med smink - marcara, ögonskugga, mineralpuder, läppbalsam osv. Kommer vara sååå snygg till jul ;-)

På kvällen har vi nu varit på middag hos Isak med familj, Tapas med papas, vi är ett gäng mammor som träffats sedan innan vi fick våra trollungar. Nu har de hunnit bli snart 3 år och det har kommit två små syskon. Massor med god mat och trevligt sällskap.

= En bra söndag!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för idag :)

2009-11-22 @ 20:38:38
Postat av: AnnaMaria

ojoj allt dedär kan inte ha varit billigt! Men vill man vara fin... :)

Postat av: Sanna

Tack för igår! Du var så snygg i sminkningen :-) KRAM

2009-11-23 @ 10:26:08
Postat av: Mimmpan

Köpte inte allt på bilderna ;-) men en del saker blev det. Snacka jag kommer vara snygg nu alltså ;-)

2009-11-23 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback