Fixar fint

Känns viktigt för mig att ha fint här hemma innan nästa vecka drar igång, vill kunna komma hem och slippa tänka på att dammsuga, tvätt och ha dåligt samvete över allt.. vill bara kunna mysa med min mini-älskling och utan stress kunna hälsa på min älskling uppe på sjukhuset.

Ska inte jobba på måndag utan jag har tänkt följa T upp till sjukhuset på morgonen, på fm vid samma tid som T ska in på operation ska jag träffa kuratorn. Sedan hoppas jag kunna vara uppe på avdelningen till T vaknar vid ca 14 tiden. Där mellan ska jag antigen ta en tur till jobbet eller åka in på Golv ettan och boka in en tid för att få offert på jobbet som ska göras inne på toan.. hinner nog båda ;-)

Idag har jag och Ebbe hunnit med mycket, vi har:

- varit på bio med Sanna, Eira och Linn. Vi såg Alfons Åberg, spännande att gå på bio ;-)
- fikat med Max, A-M, mamma & pappa på Norra berget
- Varit ute på birsta för att kolla lite toaletter, skåp, speglar osv
- varit på graven och gratulerat morfar på hans födelsedag, vi tände ljus och ställde rosor. Ebbe tyckte det var konstigt att vi stod vid en sten och sa grattis ;-) Jag och Ebbe tittade upp i himlen och vinkade till morfar Gunnar och sa GRATTIS!! ;-) Att han var i himlen var tydligen inte lika konstigt som att han var där vid stenen ;-)
- ätit middag med mamma, pappa och min farmor

Nu ha jag plockat lite här hemma.. blir dammsugning och lek imorgon. OCH viktigt!! mys med pappa Tomas i massor!

"Kanske kanske Alfred vill leka med mig imorgon" -Ebbe innan vi åkte från mormor och morfar nu på kvällen :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

2009-10-18 @ 08:48:57
Postat av: Elin

Jag tror inte att han är svår övertalad ;-)

2009-10-18 @ 08:49:42
Postat av: Mimmpan

misstänkte det ;-)

2009-10-18 @ 09:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback