Stolt fröken

Idag ska vi gå till kyrkan för att se när "mina" barn spelar teater och sjunger, ska bli såå spännande när vi tränade i veckan var de super duktiga. Jag var inte med i slutet av veckan och misstänker att de blivit ännu duktigare ;-) Kommer sitta där och var en stolt fröken! Bli skoj att få sitta och bara titta/lyssna, vid de andra gtj där barnen medverkar jobbar jag ju alltid och då hinner man inte titta och lyssna på samma sätt.

Sen ska vi se om Carro är hemma för att leverera smycken. Kanske blir det bullbak i em också, är kanelbullensdag idag ju.

Här hade vi bakat fina bullar för två år sedan, jag och bästa systern.. ja och Ebbe hjälpte kanske till lite också, så mycket en 10 månaders kille kan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback