TACK!

Vi har varit på gtj i Granlo idag där det var tacksägelsegtj med massor av sång, stationer och skördeauktion till kaffet. Var en härlig och glad gtj, och som Eva (prästen) sa är vi dåliga på att bara säga tack och var glada över det vi har och få, utan vi får lätt dåligt samvete och vill ge tillbaka istället för att bara vara glad för det man har & får.

Mitt i allt vi är uppe i nu har jag många gånger tänkt hur ska jag kunna tacka alla de underbara vänner vi har runt omkring oss för alla fina tankar, ord, handlinga och hjälp vi fått... MEN nu ska jag inte tänka det mer utan jag ska istället vara otroligt tacksam över att jag/vi har dessa vänner!!

Tack! Rolf som serverade mig nötter och vindruvor och sedan hjälpte Tomas att byta däck på våran bil
Tack! Elin & Nina för barnvakt när vi städade :-) och tack för bullarna !

TACK till mina underbara killar för att ni finns i mitt liv och gör mina dagar fyllda av glädje och tacksamhet!

Tack Tack Tack

;-)

Är ju tacksägelsedagen idag så många tack blir det då ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback