Idol

Sitter och tittar på Idol men inser att jag knappt lyssnar... finns inget fokus just nu känner jag.....

Har haft underbart fina grannar på besök på em/kvällen, var super trött när jag kom hem och lite så *suck* men efter att fått i mig middag var det skönt att få träffa dem och pratat med dem. Innan Vincent gick hem sa han att han skulle stanna och sova här ;-)

Tror jag ska lägga mig med min bok isället för att sitta framför teven och inte ens titta... hmm.. ja så får det bli

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du kan sova inatt. Kram!

Postat av: Jessica

Tänker på er och hoppas att allt kommer att gå bra. Hoppas du får sova lite inatt. Godnattkramar!

2009-09-29 @ 21:39:48
URL: http://iamjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback