LÅNG sommar..

Varit lite mycket på både jobb och fritid de senaste veckorna, orkar kanppt ha ögona öppna när jag kommer hem.

Våra dagar har sett ut så här:

- jobba/dagis
- middag
- lekparken
- sova

Vi jobbar på att ta tillvara på fina kvällar och helger till att göra sommaren LÅNG NEJ NEJ inte höst ännu ;-)

På jobet kör vi hårt med en stor barngrupp, tar tid och energi att lära känna alla barn och få ihop gruppen. Men snart är vi där ... hoppas jag...

Idag har jag jobbat ... mmm.. bäst att inte trappa ner på jobb så man skulle få vila lite ;-) Det har varit drakflygning på kullarna i Granlo. Fint väder, mycket folk och bra med vind = en perfekt drakflygningsdag.

I helgen har vi även hunnit med en tur till stugan, Ebbe och pappa/morfar åkte tåg ner i fredags *spännande* igår var vi på marknad i Hudik köpte tre böcker som Nina tipsat mig om och sedan blev det lite godis såklart!!

Vi har bokat resa till Thailand, ska bli så härligt att få åka med mina älsklingar till ett fantastiskt land. Ebbe laddar för att flyga flygplan, rida elefant och bada... ja typ samma saker som hans mamma laddar för.

Min vecka:
Måndag: Besök av min tjejgrupp, blir prata och fika BEHÖVLIGT just nu
Tisdag: Föräldrarmöte på jobbet
Onsdag: Handla
Torsdag: Packa finkläderna ;-)
Fredag - söndag: Riga med jobbet :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, du är tillbaka ;-) Ses ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback