Party

Igår var det smyckesparty som gällde, jag fick ett halsband och ett armband för att jag var värdinna. Tur för mig :-)
mmm snygga nu hoppas jag de kommer snart. Jag kommer vara såå snygg i dem ;-)
Idag har jag varit på me and I party hos Carolina, handlade inget JAG DUKTIG!! Fanns några saker jag hade kunnat shoppat men inget jag liksom MÅSTE handla ;-)
DOCK bröt jag mitt shoppingförbud på lunchen idag.. köpte en ny snygg väska OJ
MEN det var jag värd..
GRR all text far samman .. hmm vad är fel.. varit såhär flera dagar nu ju..

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

snygg väska alltså ;). Jag vill också shoppa! :( Måste nog köpa en trisslott imorgon och vinna lite pengar!

Postat av: Johanna

Jättefin väska!

2009-09-29 @ 06:46:57
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback