Sjukstuga

Hämtade Ebbe på dagis där han hade haft en bra dag och varit pigg.. efter ca 30 minuter hemma är han kokhet och somnar nästan fast han hade sovit en timme på dagis. Mikaela kom för att hälsa på oss och då somnarEbbe i min famn HELT slut. Han sov en stund, la sig sedan och tittde på Pippi och efter en stund kommer det kräks över hela honom och mig.. NEJ NEJ tänker jag inte magsjuka nu ... Mikaela åker hem och Tomas åker till M&P för att undvika alla risker att bli smittade.

Nu flera timmar senare mår han helt okej.. lite feber och trött men inge mera kräks eller ont i magen TUR!

Känns som helt fel läge attt bli sjuk nu, efter fredag okej men framför allt måste Tomas vara frisk på fredag så vi får veta hur allt ligger till och vad som händer här framöver.

Jag och Ebbe bor alltså själva nu tills att Ebbe är pigg igen och det hoppas vi är mycket snart för vi längtar redan efter våran älskade älskling och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback