trött.. nervös...

Imorgon ska vi iväg till sjukhuset för magnetundersökning, är väldigt nervös fast vi vet att vi inte kommer få veta något mer förrens 2/10.. men bara tanken på sjukhuset och vad de kommer kunna se eller inte se är väldigt skrämmande..

Jobbar inget imorgon utan lägger all tid och energi på att orka med dagen, planen för imorgon är att lämna Ebbe på dagis och sedan ta en promenad tillsammans i friska luften, sedan lunch och efter det sjukhuset.

Trötthet... Jag gör kanppt något på dagarna.. kliver upp, Ebbe till dagis, åker till jobbet.. där jag knappt gör något, hämtar Ebbe, middag och sedna orkar jag knappt titta på tv utan hamnar i sängen tidigt med en bok som jag somnar ifrån.. Jag är sååå trött av alla tankar och all den kraft som jag behöver just nu för att orka med vardagen..

Nu ska jag sova Puss å kram alla underbara vänner och bekanta!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Många kramar till er idag!

Postat av: Jenny

STOOOR kram till er!! Tänker på er!

2009-09-24 @ 11:58:43
Postat av: Elin & Oliver

Tusen kramar på er!!! Tänker på er och hoppas att allt går bra!!

2009-09-24 @ 13:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback