Tuff dag

Allt kändes bra även efter en timme på jobbet kändes allt bra MEN sedan gick det inte längre, kroppen ville inte som mig. Pratade mycket med min arbetsledare och ringde sjukhuset för att få tid att träffa en kurator som jag kan få pratat ut hos och som ev kan sjukskriva mig på ev 50% för att jag ska kunna följa med på alla sjukhusbesök och för att orka med dagarna..
Den tid på dagen det gick bra på jobbet var det skönt att få vara där och tänka på annat, känns lite konstigt att släppa kontrollen.. vill gärna ha kontroll över det mesta ;-) men jag vet långt där inne att det bästa just nu är att försöka släppa taget och jobba utifrån vad kroppen ork med.



Kommentarer
Postat av: AnnaMia

Ni får säga till om vi ska hjälpa med nånting. Kan ju vara Ebbe vakt någon dag om ni vill hitta på nånting bara du och Tomas! Puss och Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback