Twilight

har jag varit och hyrt.. är filmen utifrån första boken i serien om Bella och Edward Den först boken heter Om jag kunde drömma och jag tycker verkligen ni ska läsa den, lättläst och bra :-) Den fljs av tre till böcker När jag hör din röst, Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas författaren heter Stephenie Meyer. Andra boken har även blivit film och går nu under hösten på bio.. tror jag...



Jag har jobbat några timmar på fm idag.. skulle ha jobbat em också men känner att jag inte orkar.. film, Max, syster, Tomas, Ebbe och Mikaela är det som gäller i dag och ikväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Onsdagsmys ;-)

Postat av: AnnaMia

Nä nu sa du nog fel! Var ju fast and furious du hade läst! hohohihi :)

2009-09-30 @ 19:15:54
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Mimmpan

Ja de böckerna är ju typ hur bra som helst ;-) hoho

2009-09-30 @ 20:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback