Äntligen bättre!

Vi har haft en lugn och mysig dag i Sörfors.

Vaknade ännu en dag med huvudvärk :-( fick sova  lite extra på morgonen men det hjälpte tyvärr inte. Fixade iordning oss för att vara påskfina för middag hos Rolf och Anita. Ebbe och Tomas byggde ett fint påskhare bo ute och medans de var ner för att packa Ebbes väskade hade påskharen varit där och lämnat ett påskägg ;-)




I Sörfors passade jag på att sova lite och när jag vaknade var äntligen huvudvärken borta.  Nina och Jonas kom lagomt till jag sovit klart ;-)  Middag och efterrätt sedan ännu fler påskägg för våran prins.


Ebbe blev kvar i Sörfors och vi ska på Gudstjänst i Granlo kl 23.30, mysigt att Tomas kan följa med också!

På ett sett är detta en av mina värre påskar för jag inte är i Enafors men å andra sidan en av de bästa för Tomas mår äntligen bättre!! Han har orkat med att göra saker med oss både igår och idag I LIKE!!


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Underbart att höra! Hoppas att ni får uppleva en mysig gudstjänst. Kram på er!!!

2010-04-03 @ 22:21:57
Postat av: Johanna

Skönt att ni haft en bra påsk och att Tomas mått bättre!



Påskharen har varit hos oss också, han måste ha det lika stressigt som tomten... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback