Oj en klänning

fick följa med hem :-)


Inhandlad på KappAhl, jag har nästan aldrig handlat där till mig själv tyckte de haft lite tantiga kläder.. hmm så antingen har jag blivit en tant.. eller så har de fått snyggare kläder Skulle gissa på de sista ;-) Eller vad säger ni? Jag har handlat flera grejer där senaste månaderna som jag är mycket nöjd med, både linne, skjortor och så denna klänning.

Handlade även mat som ska lagas i kväll, blir fläskfile med halloumi och citrussallad. Efterrätt dumlemousse. Har ingte gjort de tidigare men det blir nog gott hoppas jag!! ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

fin klänning!! mm middagen låter god, speciellt efterrätten!!

Postat av: Carolina

Mmm... gott lät maten och klänningen var fin! Den tittade vi på jobbet jag och karin och sa den gillar nog ida-marie...hahaha!! Men jag tror mer på tant-alternativet... ;P

2010-04-09 @ 18:45:03
URL: http://mammalito.se
Postat av: Johanna

Jättefin klänning! Men om nån är tant så är det väl jag... Så mitt omdöme kanske du inte ska lyssna på ;-)

2010-04-09 @ 22:28:16
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback