Springa

Jag har idag gjort min första löprunda, gick helt okej känns att träningen har gett en del både kondition och styrka.. och det är väl tur det annars hade jag nog lagt ner nu ;-)

Ingen träning idag då T är borta och Ebbe sover, men springturen och cyklingen till jobbet är ju helt klart godkännt, alltså inte allt för mycket kryp i benen. Blir nog ett pump pass på söndag om inte T kommer hem försent.

Skulle cykla hem också var det ju tänkt men jag hade ju åkt hemifrån när det var sol och fint för att bara några timmar senare inse att jag inte hade några regnkläder med mig.. :-( Tur hade jag då och fick skjuts av en mamma till två barn på mitt jobb som även hade cykelställ att köra hem cykeln min!

Trött, blir nog en tidig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback