Storhogna nästa

Efter en bra dag sitter jag nu i soffan och äter blodapelsin, har ätit onyttigt både igår och idag men inga större mängder. Är verkligen kämpigt att avstå både bullar, godis, kakor men jag ska fixa det :-) gäller att det finns frukt hemma så jag har något att stoppa i munnen när jag blir sugen.

Idag har jag och Ebbe tränat, det var en mycket nöjd och glad kille som kom ut från passet, jag var i gymmet och tränade för att var när om det skulle gå på tok men nästa gång tänkte jag gå på body pumpen.

Vi har suttit ute och fika i solen SKÖNT, kanske våren är här?!

Kvällen hos mamma och pappa, Ebbe och mamma bakade bullar jag och pappa tittade på tv.

Tomas är på 30 års fest, men är nog hemma snart hans ork tar ju tyvärr slut ganska fort, jag valde att vara hemma och umgås med Ebbe eftersom jag imorgon drar till Stohogna.

Ska bli underbart att få komma iväg en sväng för att bada, slappna av, äta gott (hoppas jag) promenera, träna lite och vara med underbara människor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det skönt!

Postat av: AnnaMia

ha så kul :)

2010-04-12 @ 09:17:05
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback