Orolig

Att ha en son som är rädd och orolig när han ska till dagis känns inge vidare :-( Varje morgon är det något nytt som är fel, hosta, ont i huvudet, feber & imorse var det att han var hängig. Är svårt att slappna av och bara tänka på jobbet under dagarna när jag vet att han är orolig för att vara på dagis... han har blivit slagen av "stor-barn"(5år) och någon som tagit teckning och gjort sönder. Det är inte lätt att vara liten och inte förstå varför någon helt plötsligt blir arg på honom utan anledning.. Klart att pojken som gör det också har det jobbigt och antagligen tuffa dagar MEN det hjälper ju inte min prins.. BLÄ fy jag hoppas verkligen det blir bättre snabbt och att gnistan för att gå till dagis kommer tillbaka.

Tur är att Ebbe varje dag Tomas hämtar ser ut att ha super skoj med sina vänner :-) För många fina vänner det har han!

Jag har varit iväg en sväng på Birsta på kvällen för att köpa present till Nina, hamnade då på Åhlens som hade 70% på reapriset köpte många skivor(14st), en halsduk, muffinsformar, hink & spade Ett par nya träningsbyxor skaffade jag mig också för imorgon ska jag ju köra mitt första body pump pass sedan i juni *hjälp*

Ha en mysig kväll! här blir det många ljus och IKEA katalogen :-)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, ja fy vad jobbigt det är när de är ledsna på/till dagis. Jag har jobbat i veckan och imorse blev det lite stressigt vid lämningen så Eira storgrät... inge kul alls :-( Hoppas det känns bättre för Ebbe snart. KRAM

2010-08-25 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback