Utan energi

Efter att ha jobbat två veckor är jag HELT slut :-/ är som kroppen strejkar. Är yr, trött, lätt till gråt och har ingen energi :-( + att idag har jag så ont i lederna att jag bara vill gråta.. Nä fy blir nog en em i soffan med godis & film tillsammans med mina killar. Men först iväg för att hämta Ebbe hos farmor & farfar samt köpa järntabletter känns som det kanske är anledning till min trötthet och att jag är yr. Sen tänkte jag köpa någon fin höstblomma att ställa utanför dörren de jag köpte tidigt i våras är ganska trött nu ;-)

Igår var vi på kräftfest hos A & F var mycket trevligt, de flesta höll sig vaken hela kvällen:-)

Helgen bjuder i övrigt på Selånger marknad som vi ska besöka imorgon, Ebbe har frågat sedan förra året när det är marknad och nu äntligen! Blir ponnyridning, karusellåkning & lite shopping. Vi har turen att få sällskap av Tomas även, han skulle fått cellgifter i onsdags men med för dåliga värden väntar de en extra vecka & nästa vecka byter de dos för att kroppen ska orka med behandlingen ut.

Måste nog få träffa Max i helgen också och få bjuda honom på kaka :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det hjälper med järntabletter och vila! Kramar!

Postat av: A-m

Kommer o äter kaka imorgon om ni är hemma nånting?? :)

2010-08-21 @ 21:58:39
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej, jobbigt att du känner dig trött. Du har ju verkligen mycket att stå i så det märks väl på orken. Hoppas du hittar nåt som hjälper, bra idé med järntillskott. KRAM

2010-08-22 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback