Mina två

Nu är mina två älsklingar iväg och klipper sig, alltså kommer om någon timme hem två snyggingar ;-)

Hängde med Tomas bort till dagis och hämtade Ebbe, kallt men otroligt skönt med en liten promis. Jag har inte hämtat Ebbe på ganska många veckor så när vi kom titta han på mig, slängde sig runt halsen, sen fick jag massor med pussar och en lång kärleksfull blick <3 Tänk vad mycket så lite kan betyda för ett mamma hjärta och ett Ebbe hjärta :-)



Fick nyss denna bild, redo att klippa sig och han sitter som alltid när han ska klippa sig.. helt tyst ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

hjäääääälp! jag behöver shopping-råd. kika senaste inlägget. tacksam för din åsikt :)

Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga rullar vidare: Är du troende?



Hoppas du får en riktigt härlig fredagskväll!

2010-12-10 @ 14:21:15
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Trevlig helg! :)

2010-12-10 @ 14:26:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback