Nobel

När jag var liten var jag imponerad över Nobelfesten, alla fina klänningar :-) Idag följer jag det lite extra och är otroligt glad över priset i medicin. När Ruth tog emot priset åt sin man Robert Edward kom det tårar i ögonen och jag fylldes av enorm tacksamhet! Utan honom hade inte våran älskade son funnits här hos oss. Går inte att beskriva hur tacksam jag/vi är. Skulle ha firat denna dag med vänner som följtsåt i längtan efter våra mirakel... men tyvärr har jag varit för hängig och hade ingen ork att följa med.. Är ledsen över det men vet att de firar åt mig också :-) Firat med lite sushi & clementiner hemma i soffan istället.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja just det!! Vilken tur att det finns så fantastiska människor som kommer på så fantastiska saker genom sin forskning!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback