Tandis

Lång dag blev det idag fast jag hann sova en stund mitt i ;-)

Ebbe har varit på sitt första tandläkarbesök idag, han var så duktig och gapade utan besvär. Han svarade snällt att han åt godis på lördag och att han brukade få hjälp att borsta sina tänder. Blir nytt besök till hösten då de kallar alla -06or.

Nu på kvällen har jag varit på röda korsets hjärt- och lungräddning på barn, är en kort kurs på två kväller. Alla borde som har eller jobbar med barn borde gå en sådan här kurs för det är ju så viktigt att kunna.

Nu less och ännu mer less.. Längtar till helgen då jag ska på party hos Karin på fredag och till bästa Jenny på lördag för en spa-kväll.

Min underbara älskling som förlorat massor av vikt nu när han varit sjuk :-( han hade ju liksom inte så mycket att ta, magen syns snart inte. Idag till middag åt vi soppa, han tog upp skeden och sa:

- så här gör jag på dagis ... mmm mumsigt

sen åt han ca i msk av soppan och var mätt :-( fyfy vad det tar på hela familjen av att han inte vill äta..

Men vackra ögon det har han och är det bästa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Går han fortfarande på kontroller för vikten? SKönt att det gick bra hos tandläkaren, Axel ska dit om några veckor.

Postat av: AnnaMia

Max och Moster kanske får komma och laga nån gooood mat med Ebbe någon dag!! Eller kan ni komma hit någon dag? Tänkte laga lasange nån dag i veckan, vill ni ha det? :)

2010-02-09 @ 12:20:01
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Mimmpan

Nä han gick på sista kollen i höstas och de ansåg att han följde sin kurva och då var det ingen fara.. kurvan längst ner ...



Vi vill gärna ha lasagne men tyvärr har jag ingen tid över denna veckan :-( tränar, kurs, fest och spa-kväll. Skulle vara söndag då ;-)

2010-02-09 @ 20:28:32
Postat av: AnnaMia

Jamen söndag kan nog vi också. Ska ju jobba men bara på förmiddagen, så om jag inte är helt utsliten av en lång dags jobb (på ca 5 timmar!!) så kan ni komma :)

2010-02-09 @ 21:10:44
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback