Vänner ♥

Jag har haft en otrolig tur att på de senaste två åren lärt känna många nya människor både via jobb & föräldrarledighet. Några av dessa människor har hunnit bli otroligt goda vänner, som betyder massor för mig. Vad tråkigt det skulle vara utan vänner.


♥♥♥♥♥♥

Min helg har varit toppen, träffat många underbara människor som gör livet enklare och roligare!

Fredag - Fest hos Karin med flera av hennes vänner. Mycket skoj! Mera fester åt folket ;-)
Lördag - Firade vi Alfred, härligt att se Ebbe med sina vänner och att jag samtidigt fick träffa några av min ;-) Lördagen avslutades med en myskväll hos Jenny, spa, sushi, skratt och slager tillsammans med de bästa arbetskamrater men kan ha!!!


Söndag - Sovmorgon! Utelek med en dagiskompis till Ebbe, en super härlig dag ute med sol, lek och fika. Nu väntar vi på Nina som kommer förbi och myser med oss.





Ta hand om varandra både era nära och kära! ♥♥♥

och ni alla fina vänner ha en underbar alla ♥ dag!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder! Även från skridskoplanen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback