Blondare..

Jag har idag klippt mig ganska lite men det känns mycket bättre sedan har jag även gjort slingor i två olika blonda nyanser. Känns konstigt att se mig själv i spegeln fast det egentligen inte är någon super stor skillnad. Fast ganska stor skillnad iaf ;-)

Jobbat idag igen, hela dagen har varit måndag för mig så ingenting har varit rätt.. fast väldigt skönt då jag anser att mer än halva veckan har gått.

Efter frisörbesöket skulle jag till bästa finaste Carro för hon fyllde år igår, trodde jag skulle vara klar hos frisören ca 17.30 hinna förbi henne en timme för att även hinna hem och träffa Ebbe en snabbis innan 19.30. Tyvärr var jag klar hos frisören en timme senare än jag trott och fick ta ett beslut om jag skulle hinna säga hej till Ebbe eller Carro.. Hur jag än gjorde kände jag att jag skulle få lite dåligt samvete.. Jag åkte hem till Ebbe och ska SNARAST göra ett besök hos Carro. PUSS bästa du!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Meeen å nu måste du knäppa kort å lägga ut blir nyfiken på hur du ser ut! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback