Fyndat!

10.00 Body pump! Det var för några år sedan.. ca 4 år sedan ... var body pump kl 10.00 på lördag ett måste för hela familjen, sen blev jag gravid.. mådde illa.. nybliven mamma.. lat... MEN nu tror jag minsan att det är dax att ta upp den rutien, skönt att starta dagen med att få röra lite på sig och jobba med musklerna.

Efter träningen möte bästa syster upp mig på stan för en shopping tur, vi fyndade varsin jacka på sisters 150:-!!! hade kostat 1500:- sån rea gillar jag ;-) Jag köpte även en kjol, ett linne, en kofta, en polo och en halsduk allt tillsammans gick på 670:- 6 plagg fö det priset känns rikigt bra NÖJD!

Nu ska jag snart åka till Nina för att umgås och ta ett eller två glas vin ;-) blir även sushi samt ost och kex *mums* Men först fixa mig iordning, otroligt skönt att få göra sig iordning ensam. Tomas har åkt ivgä på fest och Ebbe är hos farmor och farfar. ALLTSÅ Melissa Horn spelas på högvolym och jag sjunger vackert till!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en skön egodag, och kväll! Härligt!

Postat av: AnnaMia

vart några fler glas än två tror jag minsann. hihi

2010-01-17 @ 10:32:24
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

nja blev väl ca 2 ;-)

2010-01-17 @ 12:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback