Magsjuka :-(

Vi var vaken halva natten av att Ebbe skrek för han hade så ont i magen... han onda föräldrar skyllde på allt godis han åt på klaset och att han knappt åt någon middag (som vanligt) Kring 4-5 gick det inte längre då gick Tomas upp och gick lite med honom för att få igång magen och ta något.. MEN då kom såklart illamåendet och k**s överallt :-(

Tomas får inte bli sjuk då hans immunförsvar fortfarande är nedsatt, så jag sitter snällt hemma med en magsjuk son isället för att jobba :-( VITPEPPAR är snackset jag äter till filmen *mums*

Det positiva i detta är att jag nu inte kan åka och handla idag.. och vi MÅSTE storhandla idag! Gissa vad Tomas ska få göra medan han ska hålla sig på avstånd från Ebbe? Japp han ska få handla!! ;-)

Trött & slut prins


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

inget dåligt som inte för någonting gott med sig ;) Hoppas Ebbot blir frisk fort..

Postat av: Nina

Huga då..... Stackars Ebben..



Men du då kommer inte jag och hålsar på idag. Tänke höra vad jag kan hjälpa till med inför lördag..? Ringer sen!

2010-01-25 @ 12:29:11
Postat av: Ida-Marie

vaddårå? varför inte hälsa på?? jag skulle behöva lite roligt besök efter en dag som denna ;-) hihi. du får komma senare i veckan . Ska fundera på om det är något du skulle kunna göra..

2010-01-25 @ 13:20:23
URL: http://mimmpan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med Anna-Maria ;-)

Kram

2010-01-25 @ 13:27:04
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback