Pump, bio, lunch & shopping

Klev upp och kan väl inte påstå att jag var super laddad för att köra ett pump pass, men väl där var det skönt att få jobba med musklerna... ja som kanske finns, ont gör de iaf... Kände idag väldigt mycket av träningspasset i torsdags, hoppas nu bara jag slipper ha så ont i kroppen imorgon som jag hade i söndags.

Efter träningen möte jag Ebbe, Alfred, Eira, Tomas, Elin och Sanna på bion för att gå och se Alfons-bus. Barnen var nöjda över filme och godiset, Alfons är ju mysigt att se på även för oss vuxna samt att jag fick sitta och bara vila i hela 40 minuter ;-)

Lunch på k-mag, lite lek och sedan var vi en sväng på stan och köpte present till Freja som fyller år idag.

GRATTIS till Freja!!

Nu en sovande son, lite godis, film.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alfons, vad kul. Den måste vi också gå och se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback