Renovering/fixning

Jag börjar känna mig laddad för att börja fixa iordning nere:

- hallen ska få nytt golv, foder, lister och nya dörrar
- Under trappan ska vi göra förvaring till lakan, dukar osv.
- Ebbe ska få nytt rum, ett större. Där inne behövs det göras ALLT just nu är det ett förådd.. men är ju lite synd att ett stor rum används till förråd när vi har annat förråd och en stor vind. Ebbe har önskat gula väggar.. kanske bli en gul fondvägg eller något..

Uppe ska vi renover badrummet, det blir så snart mattläggaren hör av sig, vad jag förstår och hoppas blir detta under januari.



Igår var jag och T ut en snabbis till IKEA och köpte nya lampor till hallen uppe, de vi köpte för över ett år sedan passade inte.. dörren slog i den ena.. De förra var snyggare.. tycker jag.. men dessa blev också bra

 

Försöker även fixa om lite här på bloggen med hjälp av min datanörd ;-) får se om jag får det klart idag.

men först behövs det dammsugas då vi får gäster ikväll


Kommentarer
Postat av: Nicolasiris

Beautiful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback