Inskrivning

Idag ska vi iväg på sjukhuset, idag är det inskrivning inför operationen som sker på tisdag. Börjar bli riktigt nervös, för allt.. Känner att mitt huvud har svårt att tänka på annat än oroligheter just nu...

Igår kväll såg vi på Himlen kan vänta fy vad nära det var. Alla tankar, all oro, alla funderingar, all smärta och väntan som de berättade och beskrev lever vi också i. Att somna efter det var svårt, drömt och gråtit vridit och vänt mig. En del dagar gör det så ont i kroppen (hjärtat) att jag bara vill skrika. Jag önskar jag bara kunde fly och glömma allt ont och jobbigt...

Bästa Caroline var förbi jobbet igår med presenter till mina båda killar och både killarna blev mycket nöjda över sina böcker de fick.

Nu åter till min Bibel, läser Lukasevangeliet inför en utbildning jag går. Mycket intressant men ibland förstår jag inte alls vad jag läser ;-)

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

Allt kommer att gå bra!! Ville ju komma och hälsa på er nån dag nu, men går ju inte nu när vi är förkylda.. Puss&kram!

Postat av: Johanna

Kramar! Hoppas att inskrivningen gick bra iallafall. Att ni kanske vet mer om hur det kommer gå till och så. Och att ni snart får gå vidare och tänka på roligare saker! Kramar igen!

2010-03-04 @ 20:29:27
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback