Skäms...

Vi har en ganska liten tomt som känns VÄLDIGT stor ;-) Igår fick vi skämmas, tog för någon..några veckor sedan bort pinnar och rep som satt uppe runt våra hallon och det har ju inte kommit upp igen. Har planerat hur det ska se ut och vad som ska köpas men det tar ibland ett lite längre tid att göra saker än man tänk sig..... Igår tog våran granne tag i saken och satt upp pinnar och rep, vet han bara gjorde det för att var snäll och hjälpsam men fy vad vi skämdes :-/ buskarn ligger över på deras sida och för att de ska kunna klippa gräset ordentligt måste hallonen upp från marken.

Just nu jobbar Tomas och Rolf med att bygga en ordentlig ställning runt hallonen (den grannen satt upp var en enklare och tillfällig ställning.. mest för att kunna klippa gräset) måste väl över och be om ursäkt och tacka..

jaja jag skyller på att jag jobber jämt och att Tomas inte mår helt bra alla dagar ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår att det kändes lite jobbigt. ;-) Men se det som att de gärna ville hjälpa till. De kanske vet att ni har mycket att stå i. En hallonpaj som tack om nån månad kanske. :-)

Postat av: Sanna

Hej, hur har ni det? Synd att jag inte kunde hänga med på filmen, hoppas ni hade det bra. Jag jobbar lite framöver men det skulle vara roligt att ses nåt, kanske i helgen? KRAM

2010-06-01 @ 07:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback