Lönnis premiär

Var skönt att äntligen få komma till stugan, vi åkte ner på lördag och hem på söndag så det blev en kortis MEN ack så skönt! Ja kanske inte så skönt för pappa som ramlade ner från taket.. han har kommit hem idag efter två nätter på Hudiksvalls sjukhus med ett ledband i knäet av och en spricka på smalbenet.. inte så skoj för honom Jag trodde han var död så när han börja skrika ajajaj andades jag ut ;-)

Tårarna har varit många och tankarna om möjligt ännu fler, kämpat många stunder för att inte gråta och andra stunder inte kämpat mot utan gråtit. Kändes lite lättare idag att prata om det men med vänner som verkligen bryr sig känns ju allt lite lättare!

Nu får det iaf vara nog med jobbigheter på ett LÅNGT tag!!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, stackars Bosse men tur att han inte skadade sig värre. Vad skönt med en sväng till stugan. Har ni lust att ses nån dag? Jag jobbar ons-tor men sen är det fritt. KRAM

2010-05-04 @ 05:57:26
Postat av: Mimmpan

Vi vill gärna ses någon dag, hänger ni med på gympa på lördag? kanske vi kan hitta på något efter det?

2010-05-04 @ 17:28:58
Postat av: Sanna

Det låter kul! Ska vi anmäla oss på det numret som du gav mig sist? KRAM

2010-05-04 @ 18:03:55
Postat av: Mimmpan

Ja gör det och nu får vi se till att hålla oss friska och pigga till lördag!

2010-05-04 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback