FredagsMYS

Tomas drog till birsta för att handla mat och kalender. Jag och Ebbe myste ner oss i soffan först läste vi Bamse sen slog vi på Nicke nyfiken - om du vill får du hämta lite ostkrokar i en skål - okej, får jag ta vilken skål jag vill? - ja ta en som är bra att ha i knäet - okej Tillbaka i soffan tittar han på mig och ler med hela ansiktet och lägger sitt huvud mot mig - jag älskar dig mamma! Nu tittar vi på Nicke... Vi säger inget till pappa ;-) Jag kan nog leva flera veckor på kvällens mamma & son mys, glädjen i ens barns ögon är stort! I like FredagsMYS!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötis!! De är de finaste orden!

Postat av: a-m

Får tårar i ögonen när jag läser! :) Goaste Ebben!!

2010-11-27 @ 13:45:09
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback