Min ENORMA mage

sen jag började koncentrera mig mer på att jag har en bebis i magen, har min mage växt MASSOR.. konstigt.. även att Myran har börjat leva om som bara den, sprakar, gör volter och hickar. Annars har jag sammandragningar flera gånger i timmen, dock ej onda så det är antar jag bara bra träning inför förlossningen :-)

Varit på birsta med bästa syster nu på fm och shoppade på rea, massor av rea nu på både Lindex, Kappahl & HM. Men jag känner helt klart att det tar på att vara ute bland folk, stressen kommer fort när det börjar bli köer och trängsel.

Nu ska jag och min ENORMA mage (känner mig som ett hus idag) vila lite för att orkar med att gå på konsert ikväll... känns just nu lite nervöst att åka och stå upp två timmar MEN jag vill verkligen se The ARK och blir det för jobbigt är det ju bara att åka hem..



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag stog, det var var jobbigt. Ont!

2011-04-10 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback