SÅKLART

En trött, MYCKET trött mamma & en febrig son.

Efter att hämtat Ebbe på dagis i tisdags slog det till för oss båda, jag som blev så trött som jag aldrig varit tidigare & Ebbe fick feber som pendlar mellan 37,5 & 39,5 :-(

Vi är alltså nu inne på våran andra dag i soffan, har hunnit se:

Alfons
Toy story 2
Shrek 3
Bamse
Nicke nyfiken

Vi har även hunnit med att äta:

Glass
Godis
Yoghurt
Chokladpudding (dock ingen favorit för någon av oss)
Vattenmelon
Äpplen
Massor med vatten
och lite mat ;-)

Sen har vi SOVIT, sovit massor och nu ska vi sova mer så ska vi nog vara piggare både jag & Ebbe om någon...några dagar, ja eller som det känns i min kropp några veckor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Eller kanske nån gång när bebisen börjar närma sig 4 år... ;-)

2011-04-07 @ 20:36:44
Postat av: Mimmpan

hmm finns en risk för det.. ;-)

2011-04-08 @ 09:18:59
Postat av: Caroline & Malva

Stackars.. Krya på er båda två!! (el. alla tre kanske man ska säga, lilla mini kanske också känner sig hängig som dig och Ebbeman)

Tur ni har varandra, många bra filmer och stoppar i er lite gott i soffan! Malva fyller 4 år idag föresten ;) Hoppas ni får en mysig helg trots allt! Sköt om er. Puss puss

2011-04-08 @ 19:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback