01.00-03.40

tyckte jag tydligen det var bra att ligga vaken i natt.. och helt utan anledning. När man legat ett tag och inte kan somna om blir man galen, jag tänker gång på gång nu måste jag sova, NU måste jag sova, NU MÅSTE JAG SOVA men nej nej inte somnade jag inte. Just när jag somnade till började Ebbe snarka och så var jag igång igen MÅSTE SOVA NU. Jag somnade tillslut och 5.30 ringde klockan dax att kliva upp :-/ Ja ni kan nog gissa hur min dag varit?! Gråtfärdig hela dagen och lätt irriterad, tur jag får gå till sängs snart och vara ledig två sköna dagar.

Imorgon - SOL!! Vore underbart om någon kunde fixa det för jag skulle verkligen behöva lite sol!

Just det måste även berätta om mina rea fynd :-) efter att fått massa mess av A-M under dagen var jag bara tvungen att åka ut till birsta efter jobbet fast jag inte orkade.. Kom hem med:

till mig:
- två koftor
- en kjol
- en tröja
- två par skinnhandskar
- mysbyxor

till Ebbe:
- en mössa

till Myran (ja det är väldigt svårt att låta dessa små söta plagg i storlek 50-56 ligga kvar på hyllan när de kostar typ inget)
- två bodies
- två par byxor
- ett par shorts
- två sparkdräkter

Förra veckan köpte jag två jackor, ett par jeans, två tröjor, en kofta, strumpor och kalsonger till Ebbe på Kappahl för totalt ca 500:- är ju helt sjukt vad de sätter ner priserna på slutrean man får allt för vad annars inte ens en av jackorna kostar.

Så är ni sugen på rea i helgen kan jag tipsa om polarn, cubus, monki och kappahl :-)



Lyckliga blivande föräldrar hösten 2006 :-)

Nu är vi tre som längtar och väntar! (och en som har svårt att acceptera att kroppen förändras för varje dag och gör ont för det mesta ... men vad gör väl det när man vet att priset är stort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback