100 %

YES! Jag fixade det utan att bryta ihop när jag kom hem efter en arbetsdag på 9 timmar SÅÅÅ skönt!!

MEN nu ska man ju inte tro att jag ska få må bra länge för under em har min hals gjort ondare och ondare för varje timme :-( VILL INTE!!! Sängen tidigt ikväll, och massor av vitmainer nu på kvällen så är jag frisk imorgon.

Berättade på jobbet att jag ska ha en lite bebis, valde även att berätta för barnen eftersom det var tusen frågor vart jag varit och varför. Nu smyger vi inget mer om det utan nu får magen synas bäst den vill ute på byn ;-) Myran i magen tyckte detta var lite dumt tror jag för h*n valde att puffa på mig och sen lite samandragningar på det.. hmm tjurig precis som brosan sin??


oj snart har jag sån där tjockmage igen .. konstigt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback