9-16

7.00 tablett & fil
7.20 upp ur sängen
7.22 duschar
7.30 kräks
7.40 klär på mig
7.45 packar ner alla mina viktiga ha grejer i väskan
8.00 frukost...igen och denna gång små små tuggor och lungt lungt
8.40 sminkar mig och borstar tänderna sittande
8.55 startar bilen, borstar av bilen och kör mot jobbet
9-16 JOBBAT det kunde man inte tro för någon vecka sedan :-)

Dagen har gått okej, varit trött men tagit det lungt och mest jobbat vid datorn, en dag till med jobb sen lite ledigt igen SKÖNT! Sen kör vi på 100%, 75% eller 50% jag kommer försöka lyssna på min kropp vad den tycker.


Kommentarer
Postat av: Marianna

Låter urjobbigt med ett sådant illamående, men jag förstår att du gärna tar det! Ja, inte att må illa men att få bära på ett nytt litet liv. Erkänner att jag är avis! - men inte på illamåendet. Hoppas att du fp börja må bättre snart! Kram

2011-01-05 @ 09:59:54
Postat av: Marianna

Låter urjobbigt med ett sådant illamående, men jag förstår att du gärna tar det! Ja, inte att må illa men att få bära på ett nytt litet liv. Erkänner att jag är avis! - men inte på illamåendet. Hoppas att du fp börja må bättre snart! Kram

2011-01-05 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback