Lugnare.

Jobbat 3 dagar och det har gått riktigt bra förutom att när jag kommit hem har jag varit trött och slut. Igår hade vi möte/planering hela dagen och efter det åkte vi för att äta middag på IKEA (61:- för hela familjen ;-) ) gick en sväng inne på birsta city också för att se om det fanns något på reorna. Köpte lite strumpor, kalsonger och ett linne till Ebbe, "råkade" även köpa en filt och en dress/pyjamas till Pyret som h*n kan ha när h*n är ny. Men när vi sedan åkte hem var det kört, hade redan på mötet vid 15 tiden kännt att det var för mycket för mig.. såå ja väldigt dumt att åka ut till birsta! Kräktes allt på kvällen och även nu på morgonen :-( Ja att köra 120 direkt är väl kanske inte det bästa... Försöker alltså ta det lugnare idag och imorgon och se vila ordentligt till helgen!


Några små bilder från helgen, från bad, skidåkning och mina snygga tatueringar ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta det lite lugnt iaf ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback