Tulpaner i mitt fönster gör väntan på våre...

img_0343 (MMS)

Tulpaner i mitt fönster gör väntan på våren känns lite lättare. Nyss kom matservice med veckans mat, kändes ju helt klart lyxigt att få både mat & recept hemkört. Alla varor såg riktigt fina ut och fler av grejerna var lokal producerade vilket är ett start plus, betyg på recepten kommer :-)  Annars är vi två sjuklingar i huset :-( hostar, snorar, hals- & huvudont och feber. Jag är verkligen SK*T Less på att inte få må ens okej en hel dag.. 14/11 var sist jag mådde bra NU vill mår bra NU!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist att ni är sjuka... Hoppas det går över snart! Ni får mysa lite tillsammans och titta ut på soliga vädret och längta efter våren. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback