IRMA, ASTRID & MARIANNA

Igår tog vi en tur för att besöka Tomas farmor, tyvärr skulle hon iväg nästan dirket men vi hann in för att säga hej och lovade att snart komma tillbaka igen.



När vi kom hem hade vi fått blommor, en otroligt vacker bukett med låg även en super fin body + mössa med samma mönster samt det som fick mig att börja gråta.. ett kort med fina lyckönskningar och varma tankar <3

TUSEN tack Marianna!!



Senaste två åren har fått mig att inse vilka otroligt fina, varma och omtänksamma människor det finns, båda sådana som jag träffar varje dag, någon gång i månaden, dagis personal & Marianna som jag gått i skolan med umgicks en del då men sen inte träffast något på MÅNGA år. Hon har både under tiden då Tomas varit sjuk och nu efter följt oss på avstånd och genom mail, små hälsningar & detta bud vi fick igår med den finaste hälsning.



Dagarna och nätterna fungerar över förväntan för oss alla fyra, dagarna denna första vecka har Ebbe varit på dagis och vi har haft läkarbesök samt gjort några små ärenden. Kvällarna har vi spelar wii som Ebbe fick låna av snällaste morbror Robin, lyckan var enorm när han kom hem och hade konsolen & flera olika sple med sig <3 Nätterna har varit helt okej, natten mot idag var toppen vi sova från 22 tiden fram till 6 med två matstunder.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina vänner är så värdefullt! Kram!

2011-06-17 @ 11:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback