IRMA PEGGY MARIA

Hela familjen är nyförälskade i IRMA <3

Allt fungerar bra både för Irma, Ebbe, Tomas och mig.
Blivit två långa nätter nu då maten inte hunnit "lagat" till sig, men idag har det blivit bättre och vi har en nöjdare tjej (dock en mamma med VÄLDIGT onda bröst) men viktiga är ju såklart att våran prinsessa är nöjd då är även jag nöjd!



Jag och Irma klev upp strax efter 6 och bara en stund efter kom Ebbe upp och myste ner sig med oss i soffan, tårarna var nära att komma när jag ser mina två skatter sitta tillsammans och riktigt mysa.
Man märker att Irma känner igen Ebbes röst och att den gör henne lugn, när han pratar, skriker och sjunger är hon helt tyst och lugn <3 



Ebbe & Alfred möts påväg till dagis :
Alfred - Ebbe! jag har fått ett myggbet!!
Ebbe - Jag har fått en syster!

:-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilket underbart citat!



Stort grattis till er!



Kramar från Ida

Postat av: Johanna

:-) Härligt!

2011-06-15 @ 07:28:25
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback