Varmt

och jag tar tid på värkar :-) haft sen mitt på dagen och de har varit mellan 7-10 min inte super onda, nu börjar det ta i lite mera och är det inte en riktigt lurig bebis där inne så tror jag nog vi är fyra i familjen inom något dygn <3

Legat nere i sängen mest hela dagen för denna värme är inte skoj för min kropp, är snällt av Myran att förstå att mamma är less nu och vill att h*n ska komma ut ;-) ja om h*n nu kommer snart ...

Pratade med Ebbe som är i stugan med mormor & morfar:

- när du kommer hem imorgon så kanske kanske bebisen har kommit..
- det är okej!


;-) vilken tur för vad skulle vi annars göra



hmm 6 min mellan nu senaste kanske bäst att ringa förlossningen...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gaaahhh spännade!!!!

Postat av: A-m

Hejaheja!

2011-06-11 @ 23:08:53
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad spännande! Lycka till <3

Vilken vacker bild på dig!

2011-06-12 @ 00:24:27
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback