80% avklarat

Jag har nu 20% av graviditieten kvar! Alltså tagit mig igenom 80%!! Gått super fort samtidigt som varje dag varit tuff med allt från illamående till värkar vet jag ju att allt detta är glömt(?) om bara några veckor när liten ligger på mitt bröst <3 Okej lär inte glömma men säga att det helt klart var värt det ;-)



Vi har börjat få lite ordning i Myrans rum nu, jag hade planer på att måla sängen röd MEN storebror i familjen ansåg att den skulle vara MYCKET finare gul. Kändes som det inte var så mycket att fundera på ;-)

 

Var in en sväng på Erikshjälpen och hittade denna fina gardin som passa utmärkt till den gula sängen



Nu väntar jag med en blandning av nervositet och spänning på ultraljudet på fredag..




Kommentarer
Postat av: A-m

Tjockismage! Större för varje dag ju :)

Postat av: Johanna

Åh, John Blund! <3

2011-05-04 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback