GISSA!

Prins eller prinsessa?



och ni tror:

Johanna 8 Juni

(Jag 13 Juni)

Anna-Mia 15 Juni

Carolina 16 Juni

Matilda 17 Juni

Nina 18 Juni

Jessica 24 Juni

OCH

alla 5 gissar på tjej :-)

Även blivande morfar, farbror & farmor Birgit gissar på en liten prinsessa.

Blivande mormor, blivande farmor och min "Gudmormor" Gudrun gissar dock på en liten prins.

Fler som vill gissa?

(Ja jag har ganska lite att göra på dagarna och tänker typ bara på bebisen i magen) ;-)

Dagens bebisfundering:

-Mamma visst vore det bra om det är en tjejbebis?
-Ja, fast lika bra och det är en liten kille
-nja.... vore bra om vi blev två av varje!
-Fast vi blir ju lika glada om det är en kille!
-Jag tror det är en tjej jag!!!

:-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror på 8 juni :-)

2011-05-24 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback