Vecka 36 och tydligen ska jag vila ännu me...

img_5498 (MMS)

Vecka 36 och tydligen ska jag vila ännu mer och inte stressa upp mig över typ badrum, bebis, slut på jordgubbar ;-) eller att det är smutsigt överallt efter alla hantverkare.. Högt blodtryck och lågt järnvärde = vila mer och äta järntabletter tycker barnmorskan.. Och jag lovade att göra mitt bästa!  Var då in på stan efter besöket på bm för att köpa järntabletter som ska vara lite snällare med magen MEN såklart slut överallt.. Kommer till dagis och pratar med en av fröknarna Ebbe hade i fjol om det, nu ringde hon nyss och hade hittat det jag skulle ha på Apoteket där hon bor Otroligt snällt, tänder helt klart en stjärna för henne ikväll ;-) Tur det finns sådana otroligt vänliga människor!


Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Hej, låter som ni har fullt upp därhemma, förstår om det är svårt att vila då. Tänk att det snart är dags, spännande. KRAM

2011-05-27 @ 07:19:03
Postat av: Johanna

Det var verkligen snällt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback