MAGISKT

11.11.11



Våran bröllopsdag var PERFEKT!
Det var otroligt nervöst den sista timmen innan vigseln, 30 minuter innan kunde jag inte annat än bara stå framför spegeln och titta på mig själv ;-)
Fredrik hämtade oss 17.50 och körde oss upp till kyrkan, MASSOR med bilar.
Vi precis utanför portarna och hör klockorna ringa.. Jeff sjunga OTROLIGT vackert och sen börjar Larissa spela <3
Dörrarna öppnades och det var dax att gå in.
OVERKLIGT
som i en SAGA
Vänner, familjen, släktingar, arbetskamrater
stod i bänkarna ... och jag såg ingen ;-) gick i min egen värld och var LYCKLIG!
När det var dax att säga JA till min älskade MAN började jag nästan gråta ... av lycka <3
När vi gick ut från kyrkan stod alla med tomtebloss och hurrade för oss!
TACK alla som var med och gjorde våran dag helt PERFEKT
<3

Kommentarer
Postat av: Marianna

Ååååh så vackert!

2011-11-15 @ 11:23:53
Postat av: Maria

Ni är otroligt vackra! Vad härligt att ni hade en underbar dag! Jag önskar er all lycka och glädje i framtiden! Kram <3

Postat av: Maria

Åh ni är ju så vackra! Vad härligt att ni hade en underbar dag! Det är ju eran stora dag! Fortsätt njut av varandra, barnen och livet! Jag önskar er all lycka och glädje! Kram :)

2011-11-18 @ 22:14:05
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Maria igen

Ha ha, min första kommentar syntes inte nyss, så därför skrev jag igen. Vips så kom den första upp, så nu blev det dubbelt... Ja du kan ju radera den ena och den här om du vill ;) Ha en mysig kväll! Kram kram

2011-11-18 @ 22:15:33
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback