MINNEN

Eftersom jag själv inte knäppte några kort i fredags har jag ju inte så mycket bilder ännu.. men det kommer :-)

Men jag kan tipsa om en annan fin blogg där det finns bilder som verkligen visar vilken toppen kväll vi hade! <3

http://speckstahuset.blogspot.com/

 

Dessa två bilder är ju helt underbara! Lånade av Marie från hennes blogg som ni strax efter att tittat klart här måste gå in på ;-)

Sitter och tittar igenom de kort jag har flera gånger om och blir lycklig..lyckligare ;-) MASSOR av minnen som kommer finnas kvar i mig lång lång tid framöver <3



Blommorna var såå fina, Kamelia blommor är det som gjorde brudbuketten. Söta, trevliga tjejer som gjorde ett toppen jobb med alla blommor <3



Fina glas vi fick i present från våra närmaste grannar, skålade i dem andra kvällen som Makarna Bergström ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja man hoppas ju att det verkligen är på G. Men samtidigt så borde det ju vara det eftersom jag inte känt så här innan. Det är definitivt något som händer. Sen om det händer idag eller om en vecka, ja det vet man ju inte. Men ju tidigare desto bättre! :)



Och tack, det ska vi! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback