15 DAGAR!

Fru Bergström

Är det jag det? Ja inte än men snart.. Konstigt, fast samtidigt bara precis som nu fast nytt namn ;-)

Idag ringde de angångde vart blommorna ska köras ut, insåg då att det verkligen är snart. Skickade dem vidare till Nina som får ta hand om det... ja hon får ta hand om väldigt mycket ;-) hon är verkligen GULD värd med all planering, fundering och fixning hon gjort & ska göra <3 JA även systeryster såklart!!!

Har fortfarade inte fixat ringarna men hoppas vi hinner med det i helgen mellan halloween kalas, fixning på gården och Tomas&Ida-Marie tid <3


Lite tråk har det kännts idag när jag fått veta att det finns de som tagit illa för att de inte är bjudna på bröllopet, JAG önskar verkligen alla nära & kära kunde vara med, men det blir för dyrt och för stort och för mycket. Vi har bjudit de allra närmaste. Det känns lagomt och det är ju framförallt MIN & TOMAS dag!

Alla som vill är dock varmt välkomna till vigsel

11.11.11

I Selånger kyrka
kl 18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback