MIN MÖHIPPA!

Vaknade, duschade, åt frukost ... PLING PLONG .. där utan för stod Karin & Viktoria.. jag fick amma och borsta tänderna sen på med ögonbindel och in i en bil. Man tappar ganska snabbt kollen på vart man är, efter en lite tur i bilden stannar vi och jag får kliva ut, sätta mig på en pall de tar av ögonbindeln och jag sitter utan för Selånger kyrka med två pannlampor, en pincett, en filt, en skylt med texten -

Efter 10 år ska jag gifta mig....
Jag friade...

och en apelsin. De hoppar in i bilen igen och ÅKER! Där sitter jag ensam och ser solen stiga högre - väldigt vackert med alla fina färger, blå himmel och solen som lyser upp. Svårt att säga hur länge jag sitter där men det hinner åka förbi två bilar, en tjej går förbi med sin hund och en tant stannar framför mig och bara tittar ;-) jag försöker prata med henne men får inget svar ;-) Efter kanske 15 - 20 minuter kommer de tillbaka och kör mig hem igen.. Frågar vad jag ska göra resten av dagen och kör sedan iväg.

Mindre nervös??? NEJ!!! TOK nervös, vet ju inte säkert om de kommer tillbaka eller om de kommer dröja flera dagar..
När klockan närmare sig 10 står jag på bron och pratar med en granne och helt plötsligt springer 10 stycker Tomas fram både utifrån och från altandörren :-) haha de var sååå snygga!! Tänk 10 stycken av den underbaraste mannen man kan ha <3 (snart min man iaf)
De tar mina grejer, drar på ögonbindel och BÄR mig till en bil som drar iväg. Kör iväg vet inte med vem eller vart till att börja med hör sen syster & Sanna som fnittrar ;-)  När bilen parkera går vi nerför en brantbacke och jag får nya byxor och en stor sumodräkt på mig.

När ögonbindeln tas bort står jag framför Anna-Mia och det är dax för sumobrottning  haha VERKLIGEN hysteriskt roligt!!! Efter att ha kört några ronder mot flera av tjejerna är jag HELT slut (känns i kroppen idag) Jag och Viktoria klättrar även upp för backen och rullar ner :-)

Prisutdelning, kaffe och MYSIG lunch i ett litet lusthus. Får tid att titta vilka som egentligen är med och jag får även presentera alla tjejerna och hur jag känner dem. Efter lunchen får jag 6 ägg som jag ska rita mina ex på, OTROLIGT snyggt blev det, fick sedan slänga dem på ett träd och riktigt säga hej då till dem ;-)
Nya kläder på och sedan på med ögonbindel, in i bilen och iväg. En liten amningspaus för att sedan dra vidare. När vi kör i väg denna gång får jag även högmusik i öronen och tigerbalsam under näsan. Bilen stannar och jag känner hur vi går in i ett hus, det blir varmare och varmare och till slut TOK varmt!



Vi är på SPA <3



Några härliga timmar med bastu, pool, rutchkanor, champagne , vin, skratt och prat. Champagnen hade Marie & Anna fixat åt mig med ett söt kort med en ko (passade ju utmärkt som den mjölk-ko som jag känner mig som med all amning *hahaha*) de hade tyvärr inte möjligheten att vara med men deras hälsning värmde och smakade bra! Tack Marie & Anna!!

När vi gjorde oss iordning för att åka vidare fick jag inte sminka mig.. men när bilden stannade denna gång gick vi in i ett nytt hus och när jag åter fick se står en tjej som ska sminka mig. WOW så snygg jag blev efter sminkning & lockar i håret. Tittade på ett foto Anna-Mia tog - kände inte igen mig! var ju tok snygg ;-) Lite snacks och amning för att kunna dricka lite vin. Fotografering av hela gänget :-)

Middag på saffran som smakade utmärkt, dock magvärk eftersom jag inte hunnit (kunnat pga av nervositet) med riktigt att äta något under dagen och klockan nu hunnit bli kring 21. TREVLIG middag med FINASTE vännerna man kan ha!!!

Tyvärr tog magvärken över så kring 24.00 landade jag hemma, lycklig & tacksam och efter lite Samarin även lite mindre värk. Kändes ju lite trist att inte orka ut på lite dans men om 4 veckor blir det dans!!

TACK!! Anna-Mia, Nina, Sanna, Mikaela (som skickat videohälsning), Johanna, Jenny, Viktoria, Karin, Elin, Linda, Sussie, Carolina (som skickat smshälsning), Caroline (som kom förbi en snabbis fast hon hade hemsk migrän), Marie & Anna.

Ni hjälptes ALLA åt att göra min MÖHIPPA till den bästa!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
<3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du tycker att det blev en bra dag! :-) Tack själv! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback