SÖMN

Jag är otroligt tacksam över min älskade dotters sovrutiner! Sen hon låg i magen har hon följt ungefär samma sovrutiner :-)

Från ca 22 till 06 sover hon de flesta nätter utan att vakna för att äta, nappen kan möjligtvis behövas stoppas in nån gång och en blöja bytas men det fixar Tomas ;-)

Kl 06 äter hon sen somnar hon om och sover till jag väcker henne för att gå med Ebbe på dagis. Vi har ingen egen tid för bara mig & Tomas men den dagen kommer.

Och som sagt vi är otroligt tacksamma för varje natt hon sover, vi har erfarenhet av motsatsen... <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Axel vaknade 3 gånger inatt, sista gången satt jag hos honom för att han skulle somna ordentligt. Men det hjälpte inte. Tillslut fick han sova hos oss... Jag hoppas på en bebis med Irmas rutiner!!

Postat av: Sanna

Roligt att få se bilder på sötnosen :-)

2011-10-05 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback