ONT i ÖRAT

Stress ger mig ont i örat och idag fick jag väldigt ont när vi var på birsta för att titta på skor till mig & Tomas. Vet inte vad jag tänkt mig för skor MEN det fanns inte ett par som jag gillade.. sen tittade vi lite på kläder till barnen, kanske hittade vad de ska ha men är inte helt säker.

Försöker få bilden av hur allt ska se ut tillsammans och om det passar, svårt!

Tror vi kommit fram till att vi tänker utifrån tre färger VIT, RÖD & SVART


Att göra till veckan-

*Inbjudningarna skickas
*Planera & fundera tillsammans med Nina och Anna-Mia
*Boka frisör tider
*Leta någon som vill och kan sjunga på vigseln & festen
*Fotograf
*Fortsätta leta kläder....

Klart är iaf vem som ska sminka & fixa naglarna :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni kommer säkerligen vara supersnygga oavsett vad ni har för skor och kläder. Mamma och pappa körde också vitt, rött och svart på deras bröllop och det var jättefint. :-)

Postat av: Elin

Vad spännande, å vad roligt att få planera!! :-) Hojta till om du behöver hjälp med något. Kram kram

2011-09-11 @ 21:10:03
Postat av: Johanna

Mycket att tänka på och välja! Men roligt också! Kram

2011-09-12 @ 09:19:21
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: Johanna S

Å vad kul att ni ska gifta er!

2011-09-13 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback