Ee de?

I vårt hus hörs nu om dagarna:

- Ee de? Ee de? Ee de?

Om och om igen. Irma vaknade i måndags och hade tydligen under natten lärt sig massor. Hon började helt plötsligt förstå vad vi säger till henne, när jag sa att hon skulle hämta boken om Ingrid så gick hon iväg för att strax komma tillbaka med boken <3 tänkte att det var en lyckträff men sen har hon fortsatt att hämta boken & bollen när jag bet henne ... inte när Tomas frågar henne ;-)

Sen är det alltså Ee de som hörs och hon pekar på allt, vi svara och hon tittar med sina stora ögon på oss sen kommer frågan om & om igen Ee de Ee de Er de

Annars fick vi ju även en ny kompis i måndags kväll/natt <3 längtar massor att få träffa honom och såklart lite efter att få träffa hans fina, duktiga, underbara mamma. Grät lite när jag fick höra att han kommit ut och sen smälter jag när jag får en bild på sötnosen till min telefon <3

Nu bädda ner mig i sängen, första natten i stugan för i år. MYS!

Bilden- Kvällspromenad med min prins, som var lycklig över att ha FredagsMYS i stugan och sen få gå ut och leka nere på stranden 20.30 på kvällen.



Kommentarer
Postat av: johanna

Duktiga Irma!!

2012-04-29 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback